You can set your main menu in Appearance > Menus

Питання про вашому замовленні медтехніки

  • Чи можу я змінити адресу доставки для мого замовлення після отримання номера відстеження?
    Допоки ваше медичне обладнання не було відправлено з нашого складу логістичною компанією, ми можемо змінити вашу адресу доставки. Будь ласка, негайно зв’яжіться з нами за телефоном (+ 38096-064-59-19), щоб оновити інформацію.
  • Я не перебуваю в Україні. Як імпортувати обладнання в свою країну?
    На жаль, на даний час MedicalStore поставляє медтехніку тільки по території України.
  • Де можна подивитися інформацію про статус замовлення?
    Дізнатися трекінг товару ви можете на сайті транспортної компанії, яка займається його доставкою. Кращі кур’єрські служби з якими ми співрацюємо:

    • TNT
    • Гюнсел
    • Нова Пошта
    • Автолюкс
  • Я отримав своє замовлення, але в упаковці відсутні компоненти. Як я можу отримати бракуючі частини?
    Будь ласка, передзвоніть нам, і ми обов’язково погодимо час і дату поставки відсутніх матеріалів.
  • Який середній час оформлення та відправки медобладнання?
    Існує безліч факторів, що впливають на дату отримання вами нашої продукції. Поки у нас є все на складі, ваші товари будуть виставлені на рахунок і відправлені менш ніж за 3 робочих дні. Якщо у вас є досить велике замовлення, зверніться за допомогою до менеджера, щоб отримати точну оцінку часу.
  • Як прискорити моє замовлення?
    Повідомте нам, будь ласка, що вам потрібна термінова доставка. Якщо товар перебуває на нашому складі, ми зробимо все, у межах розумного, аби доставити його в найкоротші терміни.
  • Як я можу повернути свій товар?
    Ми шкодуємо, що вас не влаштовує продукт, який ви отримали. Будь ласка, напишіть нам лист або зателефонуйте нашої гарячої лінії за номером +380 (96) 064-59-19, щоб звернутися до представника служби підтримки клієнтів.
Top