Головна / Інформація про замовлення
Питання про вашому замовленні медтехніки
- Чи можу я змінити адресу доставки для мого замовлення після отримання номера відстеження?
Допоки ваше медичне обладнання не було відправлено з нашого складу логістичною компанією, ми можемо змінити вашу адресу доставки. Будь ласка, негайно зв’яжіться з нами за телефоном (+ 38096-064-59-19), щоб оновити інформацію. - Я не перебуваю в Україні. Як імпортувати обладнання в свою країну?
На жаль, на даний час MedicalStore поставляє медтехніку тільки по території України. - Де можна подивитися інформацію про статус замовлення?
Дізнатися трекінг товару ви можете на сайті транспортної компанії, яка займається його доставкою. Кращі кур’єрські служби з якими ми співрацюємо:- TNT
- Гюнсел
- Нова Пошта
- Автолюкс
- Я отримав своє замовлення, але в упаковці відсутні компоненти. Як я можу отримати бракуючі частини?
Будь ласка, передзвоніть нам, і ми обов’язково погодимо час і дату поставки відсутніх матеріалів. - Який середній час оформлення та відправки медобладнання?
Існує безліч факторів, що впливають на дату отримання вами нашої продукції. Поки у нас є все на складі, ваші товари будуть виставлені на рахунок і відправлені менш ніж за 3 робочих дні. Якщо у вас є досить велике замовлення, зверніться за допомогою до менеджера, щоб отримати точну оцінку часу. - Як прискорити моє замовлення?
Повідомте нам, будь ласка, що вам потрібна термінова доставка. Якщо товар перебуває на нашому складі, ми зробимо все, у межах розумного, аби доставити його в найкоротші терміни. - Як я можу повернути свій товар?
Ми шкодуємо, що вас не влаштовує продукт, який ви отримали. Будь ласка, напишіть нам лист або зателефонуйте нашої гарячої лінії за номером +380 (96) 064-59-19, щоб звернутися до представника служби підтримки клієнтів.