Поширені запитання і відповіді на них

Питання про медичне обладнання компанії MedicalStore:

  • Товари, які ми продаємо, відновлені (refurbished)?
    Так, вся наша продукція відремонтована. У нас є власні сервісні інженери медичного обладнання, які проводять тестування, діагностику і ремонт медтехніки. Ми застосовуємо якісний підхід до кожної позиції, яку відправляємо і отримуємо. Наша місія – надати вам відмінні продукти за доступними цінами.
  • Ви виробники медобладнання?
    Ні. MedicalStore – постачальник медичного обладнання в Україні, як нового, так і б/у з країн Європи (Франція, Німеччина), США, Японії і Китаю.
  • Чи можна придбати у вас нову медтехніку під замовлення?
    Так. Будь ласка, повідомте нам, які апарати або пристрої вам хотілося б отримати.
  • Які продукти ви ремонтуєте?
    Компанія MedicalStore проводить ремонт медтехніки різного ступеня складності і напрямків діяльності і готові допомогти відремонтувати ваші несправні медприлади. Будь ласка, зателефонуйте нам для більш докладної інформації.
  • Товар, який я хочу, відсутній на сайті. Коли у вас він з’явиться?
    Оскільки високотехнологічна медпродукції є кінцевою на нашому ринку, деякі предмети доступні для придбання вже через тиждень або декілька місяців, а іноді – не з’являються протягом дуже довгого часу. Зв’яжіться з нами для отримання додаткової інформації. Якщо ви не бачите товар на нашому веб-сайті, можливо мі зможемо доставити його вам під замовлення.
  • Чому зображення на сайті не відповідає елементу, який я отримав?
    Щоденного ми переміщаємо великі обсяги медприладів на склад. Ми отримуємо багато техніки, яка має різні косметичні особливості, але діє вона однаково. Через обсягу медобладнання, ми беремо тільки одне зображення продукту для кожної моделі.
  • Як я можу оплатити покупку?
    Будь-яким зручним для вас способом, але в першу чергу – безготівковим розрахунком. Зв’яжіться з нашим менеджером, і він проконсультує вас про всі доступні методи оплати.

Загальні питання:

  • Як відвідати ваш магазин медичного обладнання?
    Ми вітаємо клієнтів на нашому складі в будні з 9 ранку до 18 вечора. Просимо вас попередньо узгодити з нами дату і час приїзду. Наша адреса: м Київ, вул. Новокостянтинівська 1.
  • Які ваші звичайні робочі години?
    Ми відповідаємо на телефонні дзвінки з 9:00 до 18:00, але готові відповісти вам і в позаробочий час.
  • У мене не виходить до вас додзвонитися. Як з вами зв’язатися?
    Іноді всі наші оператори одночасно спілкуються з клієнтами. Не хвилюйтесь, ми обов’язково зателефонуємо вам, як тільки працівник call-центру звільнитися. Так само ви можете написати нам лист з форми зворотного зв’язку або по електронній пошті (medicastore.ukraine@gmail.com), вказавши в ньому контактний номер для зв’язку, і наші фахівці неодмінно зателефонують вам.
Top